Adam Čadek
Diplomová práce
Segmentace trhu leteckých společností
Airline market segmentation
Anotace:
Cílem práce je odkrýt segmenty na trhu letecké dopravy, která se v posledních letech neustále obměňuje i díky „krachu“ společnosti ČSA či po globální pandemické krizi, která ochromila leteckou dopravu a výrazně změnila chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde jsou popsány složky marketingové strategie, segmentace trhu, marketingového výzkumu a jejich procesy spojené s postupy …víceAbstract:
The aim of the thesis is to uncover the segments of the air transport market, which has been constantly changing in recent years, thanks to the "collapse" of the ČSA company or after the global pandemic crisis, which paralyzed air transport and significantly changed consumer behaviour. The work is divided into a theoretical part, where the components of marketing strategy, market segmentation, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Drivers of outperformance in the airline industry: a roadmap for legacy carriers
Yves Patoux -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Dopad rozvoje technologií na letecký průmysl
Erika Fischerová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček