Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků – Bc. Vojtěch Hamerský, DiS.
Bc. Vojtěch Hamerský, DiS.
Diplomová práce
Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
Possibilities of working with digitized cultural heritage in the education of high school students
Anotace:
Diplomová práce představuje téma digitalizace kulturního dědictví a jeho možnosti využití v pedagogické středoškolské praxi. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a témata týkající se digitálních technologií, dále jsou představeny konkrétní digitalizační strategie společně se současným stavem poznání a přístupy k digitalizaci kulturního dědictví. Aplikační část představuje proces tvorby …víceAbstract:
The diploma thesis presents the topic of digitization of cultural heritage and its possible use in pedagogical high school practice. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts and themes related to digital technologies. Then specific digitization strategies are presented together with the current state of knowledge and approaches to the digitization of cultural heritage. The application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tsaij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2021
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý
- Oponent: Mgr. Monika Martonová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Metody GIS a 3D modelování jako nástroj pro uchování kulturního dědictví v antropogenně změněné krajině
Markéta HOLÁ -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Game-based learning: Návrh edukativní počítačové hry
Renáta Šajnarová -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Game-based learning: charakteristika a vývoj
Dominika Kopčanská -
Game-based learning: Příklady dobré praxe a návrh výukové počítačové hry
Filip Šelong -
Learning English Through Interaction in Digital Video Games
Sabina Anežka Králová -
Johana Šílená - filmové zpracování a historická realita
Radka Číhařová