Bc. Yulia Shmakova

Bachelor's thesis

Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace

Public confidence in the means of marketing communication
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku důvěry veřejnosti k prostředkům masové komunikace. V prvé části práce je provedena rešerše základní literatury pro potřeby vymezení pojmů důvěra a veřejnost. Práce se v další části věnuje problematice důvěry sdělování v rámci sociálních sítí. Speciálně se soustřeďuje na znalost, obsah a důvěru prostředků crowdfundingové kampaně “Kickstarter”. Součástí práce je stručné …more
Abstract:
The work is to be aimed at the issue of public trust resources to mass communication. In the first elements of the work is carried out a search for basic literature needs definitions of terms and the public trust. The work in the next section addresses issues confidence communication in social networks. Specially focuses on knowledge, content and trust funds crowdfundingové campaign "kickstarter". …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2015
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní