Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace – Bc. Yulia Shmakova
Bc. Yulia Shmakova
Bachelor's thesis
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Public confidence in the means of marketing communication
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku důvěry veřejnosti k prostředkům masové komunikace. V prvé části práce je provedena rešerše základní literatury pro potřeby vymezení pojmů důvěra a veřejnost. Práce se v další části věnuje problematice důvěry sdělování v rámci sociálních sítí. Speciálně se soustřeďuje na znalost, obsah a důvěru prostředků crowdfundingové kampaně “Kickstarter”. Součástí práce je stručné …moreAbstract:
The work is to be aimed at the issue of public trust resources to mass communication. In the first elements of the work is carried out a search for basic literature needs definitions of terms and the public trust. The work in the next section addresses issues confidence communication in social networks. Specially focuses on knowledge, content and trust funds crowdfundingové campaign "kickstarter". …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o5cao/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Opportunity for everyone? The issues regarding the relationship between financial and social capital of international students
Vendula POKORNÁ -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
Lukáš Michele -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Komunikace crowdfundingových projektů
Veronika Sotáková -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Role komunikace crowdfundingových projektů
Barbora Mikolášová -
Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
Michal Výskala