Financování a podpora podniků v EU – Bc. Jana Valešová
Bc. Jana Valešová
Bakalářská práce
Financování a podpora podniků v EU
Financing and Support for Undertakings in the European Union
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá problematikou financování a podpory podniků na území Evropské unie a České republiky. Kriticky analyzuje výhody, nevýhody a vývoj jednotlivých způsobů veřejné a soukromé podpory s důrazem na hodnocení proběhlého programového období 2007-2013 a s ohledem na nové dotační období 2014-2020. Praktická část práce se blíže zaměřuje na proces žádání o podporu, a to zejména na využití …víceAbstract:
This bachelor thesis deal with the issue of financing and other support of enterprises in European union and the Czech republic. The thesis analyses the advantages, disadvantages and development of different ways of public and private support with accent on the past programme period 2007-2013 and with consideration of the next programme period 2014-2020. The practical part of the thesis is about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkowz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Ing. Libor Kyncl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Kranecová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a právo
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík