E-marketing a podpora cestovního ruchu obce Nivnice – Tereza Pavelková
Tereza Pavelková
Bakalářská práce
E-marketing a podpora cestovního ruchu obce Nivnice
E - marketing and promotion of tourism in the municipality Nivnice
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na propagaci obce Nivnice v prostředí internetu a zároveň na podporu cestovního ruchu v obci. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů na zlepšení propagace na internetu prostřednictvím webové prezentace obce, sociálních sítí a portálů podporujících cestovní ruch. Obsahem práce je analýza současného stavu informační architektury webu a úroveň propagace na sociálních sítích …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the promotion of village Nivnice on the internet and also to promote tourism in the village. The main objective is to develop proposals to improve the promotion on the Internet through the website of the municipality, social networks and portals that support tourism. This work contains an analysis of the current state of Web architecture and level of promotion on social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller
Název
Vložil
Vloženo
Práva