Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích – Bc. Dominika Kudolániová
Bc. Dominika Kudolániová
Diplomová práce
Management lidských zdrojů v rodinných malých a středních podnicích
Human Resource Management of family small and medium-sized enterprises
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyze this functional area of management in the family business XY, which is doing business in Slovakia on the basis of a trade license, and to propose measures to improve the performance of its individual activities for the future, on the basis of the theoretical origins of the issue of human resources management in family small and medium enterprises. The thesis …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce, je na základe spracovania teoretických východísk problematiky manažmentu ľudských zdrojov v rodinných malých a stredných podnikoch, zrealizovať analýzu tejto funkčnej oblasti managementu v slovenskom rodinnom podniku XY, ktorý podniká na základe živnostenského oprávnenia a navrhnúť opatrenia pre zlepšenie výkonu jeho jednotlivých činností do budúcnosti. Diplomová práca je súčasťou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/pt8ye/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Chropúvková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík