Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises – Mariia Nesterova
Mariia Nesterova
Diplomová práce
Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises
Impact of Globalization on Segment of Small-medium Enterprises
Anotace:
Diplomová práce analyzuje nevýhody a výhody globalizace. První část pojednává o historii globalizace, a čelení obtíží lidstva, která jsou s tím spojené, stejně tak jako nově vzniklé příležitosti. Druhá část představuje zákonitosti středních a malých podniků v souvislostech globalizace. Třetí část ukazuje predikci budoucí globalizace a porovnává dva proudy malých a středních společností, kdy v jenom …víceAbstract:
Abstracts The thesis analyzes the problems and advantages of globalization. The first chapter examines the history of globalization, the difficulties faced by mankind in the course of it, as well as the new opportunities that it opens up to different states. The second chapter examines the changes faced by medium and small enterprises in the context of globalization. The third chapter provides a forecast …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rhd06/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jiří Amler
- Oponent: Ing. Jan Mertl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
International Agricultural Trade of wheat: Case Study of the United States of America
Kamil Maitah -
Perspektivy dalšího vývoje evropské integrace v kontextu globalizace
Petr Fiala -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek