Bc. Karin Volicerová

Bakalářská práce

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Use of public relations in marketing communication of a company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vymezením public relations v marketingové komunikaci firmy Raiffeisen stavební spořitelna a. s. Cílem je analýza a zhodnocení PR činností a nástrojů, které společnost aktivně využívá a následně návrh jejich inovace či úplně nových možností. Teoretická část se zabývá vymezením a charakteristikou hlavních pojmů v rámci public relations a marketingové komunikace. Část analytická …více
Abstract:
This bachelor‘s thesis deals with the definition of public relations in the marketing communication of Raiffeisen stavební spořitelna a. s. The aim is to analyze and evaluate PR activities and tools that company actively use and then propose their innovations or completely new options. The theoretical part deals with the definition and characteristic of the main concepts in public relations and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní