Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Karin Volicerová
Bc. Karin Volicerová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Use of public relations in marketing communication of a company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vymezením public relations v marketingové komunikaci firmy Raiffeisen stavební spořitelna a. s. Cílem je analýza a zhodnocení PR činností a nástrojů, které společnost aktivně využívá a následně návrh jejich inovace či úplně nových možností. Teoretická část se zabývá vymezením a charakteristikou hlavních pojmů v rámci public relations a marketingové komunikace. Část analytická …víceAbstract:
This bachelor‘s thesis deals with the definition of public relations in the marketing communication of Raiffeisen stavební spořitelna a. s. The aim is to analyze and evaluate PR activities and tools that company actively use and then propose their innovations or completely new options. The theoretical part deals with the definition and characteristic of the main concepts in public relations and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/co1uo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík