Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Bc. Karin Volicerová
Bc. Karin Volicerová
Bachelor's thesis
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Use of public relations in marketing communication of a company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vymezením public relations v marketingové komunikaci firmy Raiffeisen stavební spořitelna a. s. Cílem je analýza a zhodnocení PR činností a nástrojů, které společnost aktivně využívá a následně návrh jejich inovace či úplně nových možností. Teoretická část se zabývá vymezením a charakteristikou hlavních pojmů v rámci public relations a marketingové komunikace. Část analytická …moreAbstract:
This bachelor‘s thesis deals with the definition of public relations in the marketing communication of Raiffeisen stavební spořitelna a. s. The aim is to analyze and evaluate PR activities and tools that company actively use and then propose their innovations or completely new options. The theoretical part deals with the definition and characteristic of the main concepts in public relations and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/co1uo/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík