Bc. Karin Volicerová

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

Use of public relations in marketing communication of a company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vymezením public relations v marketingové komunikaci firmy Raiffeisen stavební spořitelna a. s. Cílem je analýza a zhodnocení PR činností a nástrojů, které společnost aktivně využívá a následně návrh jejich inovace či úplně nových možností. Teoretická část se zabývá vymezením a charakteristikou hlavních pojmů v rámci public relations a marketingové komunikace. Část analytická …more
Abstract:
This bachelor‘s thesis deals with the definition of public relations in the marketing communication of Raiffeisen stavební spořitelna a. s. The aim is to analyze and evaluate PR activities and tools that company actively use and then propose their innovations or completely new options. The theoretical part deals with the definition and characteristic of the main concepts in public relations and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní