Využití online marketingu ve vybraném kosmetickém e-shopu – Bc. Kateřina Riedlová
Bc. Kateřina Riedlová
Master's thesis
Využití online marketingu ve vybraném kosmetickém e-shopu
Use of on-line marketing of the selected cosmetics e-shop
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tématem využití online marketingu pro vybraný kosmetický e-shop. Práce se soustředila na sociální sítě využívané pro marketingové účely. Práce analyzovala součastný stav sociálních sítí vybrané společnosti. Zabývala se problémy, které u jejichž kanálů jsou. Dále se práce zabývala stavem webových stránek a dalšími online marketingovými nástroji. Cílem společnosti práce …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of using online marketing for a selected cosmetic e-shop. The work focused on social networks used for marketing purposes. The work analyzed the current state of social networks of a selected company. She dealt with the problems with which channels. Furthermore, the work dealt with the state of the company's website and other online marketing tools. The aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme / odbor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková