Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006 – Bc. Zdeňka HIMMELOVÁ
Bc. Zdeňka HIMMELOVÁ
Master's thesis
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Share of marketing communications on public relations of the party in opposition before elections 2006
Anotácia:
Cílem diplomové práce je potvrzení souvislostí mezi klasickou marketingovou kampaní a kampaní pro politickou stranu. V oblasti teoreticko-metodologické jsem se opírala o poznatky z literatury o teorii marketingu a následující zpracování situační analýzy ODS. Analytická část se věnuje rozboru voleb ve Spolkové republice Německo v roce 2005, ze kterých se ODS poučila a nechala si vypracovat SWOT analýzu …viacAbstract:
The subject of this diploma dissertation is the affirmation of the connection between a classic marketing campaign and a compaign for a political party. In the theoretic-methodology area I based my analysis upon knowledge from literature, marketing theory and ODS situation report. The analytical section is devoted to an election analysis of Germany in 2005. The ODS has learnt from the German experience …viacKľúčové slová
marketing marketingová komunikace marketingový mix politický marketing segmentace politického trhu strategie produktu distribuce geneze politických kampaní marketingový výzkum cílové skupiny elektorát komunikační kanály billboardy image politických stran sociologický výzkum kvantitativní a kvalitativní řešení respondent analýza prostředí analýza SWOT volební strategie mediální plán komunikační kampaň outdoorová kampaň printová kampaň kontaktní kampaň
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zverejniť od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HIMMELOVÁ, Zdeňka. \textit{Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/jkmzo4/.
Jak správně citovat práci
HIMMELOVÁ, Zdeňka. Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Finský životní styl SISU a jeho dopad na ubytovací a stravovací služby ve Finsku
Michaela Kužniarová -
Korupce na východě a západě: Analýza a srovnání korupční situace v Rusku a USA
Lolita Iliadi -
Jak vystavení angličtině mimo školu skrze anglické filmy a seriály společně s učením anglické výslovnosti ve škole ovlivňuje jazykové dovednosti žáků, zvláště poslechové a výslovnostní.
Gabriela Kostková -
Kvantitativní a kvalitativní hodnocení obsahu humusových látek a uhlíku v nadložním humusu lesních půd na vybraných lokalitách Mont Beuvray (Francie)
Milan Knotek -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Systém motivace a stimulace v podniku z hlediska věku a pohlaví
Vojtěch Volf -
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová