Principy daltonského plánu ve výuce francouzského jazyka – Bc. Jana Jelínková
Bc. Jana Jelínková
Diplomová práce
Principy daltonského plánu ve výuce francouzského jazyka
The principles of the Dalton Plan in French language education
Abstract:
Thesis Les principes du Plan Dalton dans l'enseignement du FLE discusses the differences between traditional and alternative teaching. It is focused mainly on the principles of the Dalton Plan. This innovative method of work can be used also partial in schools. In the Czech environment is the Dalton plan practiced primarily in the form of a block of instruction, which complements the traditional forms …víceAbstract:
Diplomová práce Les principes du plan Dalton dans l’enseignement du FLE pojednává o rozdílech mezi tradičním a alternativním vyučováním. Především je zaměřena na principy daltonského plánu. Tato inovující metoda práce umožňuje, aby ve školách byla používána i parciálně. V českém prostředí je tedy daltonský plán praktikován především formou blokové výuky, která doplňuje tradiční formu vyučování. Z dotazníkového …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ko3ul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2011
- Vedoucí: PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Methoden im Fremdsprachenunterricht mit dem Schwerpunkt Helen - Doron - Methode
Gabriela Sklenská -
Využití pedagogiky a psychologie při projednávání dopravních přestupků s přihlédnutím na povahové rysy jednotlivých účastníků řízení
Věra Skalníková -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Teacher Roles in the Context of Dalton Plan
Michaela Zímová -
Daltonský plán ve vzdělávání žáků
Marek Spáčal