Vizuální styl hudebního festivalu – Kristína Slezáková
Kristína Slezáková
Bachelor's thesis
Vizuální styl hudebního festivalu
Visual Style of Music Festival
Anotácia:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie vizuálu festivalu Colours of Ostrava 2019. Teoretická časť popisuje vznik hudobného festivalu, jeho rozdelenie do kategórií a psycho-logické motívy, ktoré podnecujú ľudí k návšteve. Zaoberá sa efektívnosťou nástrojov tra-dičných a digitálnych médií, ktoré sú vhodné k propagácii hudobnej udalosti a následne analyzuje prístupy českých a zahraničných festivalov …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is creating a new visual style of Colours of Ostrava 2019. The theoretical part describes the origin of a music festival, its division into categories and psychological motives, which encourage people to visit the festival. It deals with the effectiveness of traditional and digital media tools that are suitable for promoting a musical event and then analyzes the approaches …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slezáková, Kristína. Vizuální styl hudebního festivalu. Zlín, 2018. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová