Analýza internetového obchodu na systému Prestashop – Jan Plaček
Jan Plaček
Bachelor's thesis
Analýza internetového obchodu na systému Prestashop
Analysis of Internet shop on Prestashop
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou internetových obchodů se zaměřením na open source systém Prestashop. Cílem této práce je popsat tvorbu internetového obchodu v tomto systému, vybrat a nainstalovat základní moduly pro jeho provoz v České republice včetně nastavení plateb či dopravců a napojení na nejpoužívanější marketingové nástroje. Dílčím cílem je porovnání finanční náročnosti provozu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of online shops with a focus on Prestashop open source system. The aim of this work is to describe the creation of an e-shop in this system, to select and install basic modules for its operation in the Czech Republic, including the setting of payments or carriers and connection to the most used marketing tools. A partial goal is to compare the financial demands …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79933
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Zdeněk Smutný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79933
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Internetový obchod a propagační materiály pro občanské sdružení V růžovém sadu
Michal Weigel -
Aplikace trendů marketingové komunikace na internetový obchod společnosti Fourty-two, s.r.o.
Kateřina Škáchová