Karolína Lisztwanová

Master's thesis

Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování

Analysis of the perception of in-store communication of Albert Česká republika, s.r.o. by its customers and its influence on purchasing decisions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá in-store komunikací maloobchodního řetězce Albert Česká republika s.r.o. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak zákazníci této společnosti vnímají její in store komunikaci a jaký má vliv na jejich nákupní rozhodování. Na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající in store komunikace, konkurenční analýzy a dotazníkového šetření byly identifikovány určité oblasti …more
Abstract:
The thesis deals with in-store communication of the retail chain Albert Česká republika s.r.o. The aim of this thesis is to find out how customers of this company perceive its in-store communication and what influence it has on their purchasing decisions. Based on data obtained through analysis of the existing in-store communication, competitive analysis and questionnaire survey, certain areas in which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92405