Bc. Petra Hejduková

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF

Integrated Marketing Communications Czech branch of UNICEF
Anotace:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací české pobočky UNICEF. Popisuje neziskovou organizaci jako takovou a konkrétní vybranou organizaci UNICEF jak z historického hlediska, tak z hlediska současnosti. Dále popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace, které česká pobočka UNICEF uveřejnila.
Abstract:
This thesis is considered with the integrated marketing communications Czech branch of UNICEF. It describes a non-profit organization and as such specific choice UNICEF both historically and in terms of the present day. Further it describes the various tools of integrated marketing communications by the Czech branch of UNICEF published.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní