Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF – Bc. Petra Hejduková
Bc. Petra Hejduková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace české pobočky UNICEF
Integrated Marketing Communications Czech branch of UNICEF
Anotace:
Tato práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací české pobočky UNICEF. Popisuje neziskovou organizaci jako takovou a konkrétní vybranou organizaci UNICEF jak z historického hlediska, tak z hlediska současnosti. Dále popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace, které česká pobočka UNICEF uveřejnila.Abstract:
This thesis is considered with the integrated marketing communications Czech branch of UNICEF. It describes a non-profit organization and as such specific choice UNICEF both historically and in terms of the present day. Further it describes the various tools of integrated marketing communications by the Czech branch of UNICEF published.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x8kfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Role marketingu a public relations v informačně-vzdělávacích aktivitách vysokoškolských knihoven
Diana Hlubková -
Beschäftigung der Sprachexperten im Bereich Public Relations der gegenwärtigen internationalen Firmen in Deutschland und Österreich
Věra TICHÁ -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská