Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy – Marek NEŠPOR
Marek NEŠPOR
Bachelor's thesis
Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy
Analysis of BETTER MARKETING´s customer segments, forecast of Internet advertising development
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is defining and analysing particular customer segments for Better Marketing Ltd. I focus on finding relations among Internet users, Internet advertising development and company products, in this very young and dynamically developing company. I try to predict and minimalize risks connected with Internet advertising development. All recommendations should lead to company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŠPOR, Marek. \textit{Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/jlrn0k/.
Jak správně citovat práci
NEŠPOR, Marek. Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetový vyhledávač: Inovace produktů na základě zpětné vazby klientů
Michal PICH -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Automatické zodpovídání dotazů a internetové vyhledávače
Matěj Štěpánek -
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Dominik Vlach -
Tvorba internetového obchodu s ochrannými tvrzenými skly
Petr Cienciala -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová