Jana Zábrodská

Bachelor's thesis

Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov

Marketing strategy of a new television station TV Barrandov
Abstract:
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená …more
Abstract:
Bachelor's thesis describes a marketing strategy of a new digital television station, which entered to the television market at the beginning of 2009. The first part of the work deals with the theoretical description of the marketing strategy and the Czech television market. The second part describes marketing strategy of TV Barrandov and interprets the results of the television survey after three …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Markéta Procházková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14009

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management