Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov – Jana Zábrodská
Jana Zábrodská
Bachelor's thesis
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Marketing strategy of a new television station TV Barrandov
Abstract:
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená …moreAbstract:
Bachelor's thesis describes a marketing strategy of a new digital television station, which entered to the television market at the beginning of 2009. The first part of the work deals with the theoretical description of the marketing strategy and the Czech television market. The second part describes marketing strategy of TV Barrandov and interprets the results of the television survey after three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14009
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Markéta Procházková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek