Pavlína Šmajzrová

Bakalářská práce

Online komunikace značky Tigernuts.cz

Online Communication of Brand Tigernuts.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci značky Tigernuts.cz. Jedná se o značku, která na českém trhu působí dva roky. Teoretická část práce vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a jeho nástroje, marketingový komunikační mix a jeho části a nákupní chování a faktory, které jej ovlivňují. Teoretická část zahrnuje také definici výzkumných otázek. Praktická část popisuje dosavadní marketingové …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on online communication of a brand Tigernuts.cz. Tigernuts.cz is a brand which came to the Czech market two years ago and sells foodstuff called tiger-nuts and other products made from tigernuts. The theoretical part of this thesis defines terms marketing, marketing mix and its tools, marketing communication mix and its parts, consumer buying behaviour and factors which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šmajzrová, Pavlína. Online komunikace značky Tigernuts.cz. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace