Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu – Iuliia Khabibullina
Iuliia Khabibullina
Diplomová práce
Dopad mTurismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
Impact of mTourism on consumer behaviour of tourists
Anotace:
Tradičně se mobilní zařízení používala jen pro komunikaci. S rozvojem mobilní infrastruktury a mobilního internetu se chytrý telefon stal zdrojem zábavy a pomocníkem potřebným pro každodenní život. V souvislosti s rostoucím výkonem chytrých telefonů se začal rozvíjet i mTurismus, což je využití mobilních zařízení v cestovním ruchu. Dnes turista využívá mobilní zařízení ve všech fázích nákupního rozhodovacího …víceAbstract:
Traditionally, mobile devices were used only for communication. With the development of mobile infrastructure and mobile Internet, the smartphone has become a source of entertainment and an essential assistant in everyday living. Such a phenomenon as mTourism, the use of mobile devices in tourism, has also begun to develop. Today, tourists use mobile devices at all stages of the purchase decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2022
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková