Reflexe probíhající distanční výuky pohledem učitelů druhého stupně základních škol – Bc. Simona Beránková
Bc. Simona Beránková
Bakalářská práce
Reflexe probíhající distanční výuky pohledem učitelů druhého stupně základních škol
Reflections on distance learning from the perspective of second grade primary school teachers
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zaměřuje na učitele druhého stupně základních škol a jejich reflexi probíhající distanční výuky. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a empirickou. Teoretická část rozebírá charakteristiku profese učitele, situaci na školách během pandemie onemocnění Covid – 19 a s ním spojeným přechodem na distanční formu výuky. V empirické části jsou zkoumány individuální zkušenosti …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on teachers of the 2nd grade of primary schools and their reflexion on ongoing distance teaching. The work is divided into two parts, theoretical and empiric ones. The theoretical part analyses characteristics of teaching´ profession, situation at schools during pandemy Covid 19 and following transfer to distance way of teaching. In the empiric part there is examination of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwpm5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Numerické hodnocení pohledem žáků druhého stupně základní školy
Simona Prachařová