Bc. Karolína Mrázková

Master's thesis

Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty

Propose marketing communication mix (campaing) for selected products
Abstract:
Diplomová práce na téma „Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty“ pojednává v teoretické části o obecných konceptech marketingu, členění a formách komunikačních prvků se zaměřením na IT odvětví. Další část práce, aplikační, se zaměřuje na návrh marketingové kampaně na nový produkt společnosti Microsoft MS Office 2010. Zde se navrhuje, jakým způsobem a s použitím jakých …more
Abstract:
The Thesis covering a theme „Propose a marketing communication mix (campaign) for selected products“, provides within the theoretical part insights about common marketing concepts, its division and format of communication elements with its aim at IT industry. Another part of the Thesis, applications, aims at the proposal of the marketing campaign for a new product of Microsoft, MS Office 2010. Here …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Babka, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní