Role Youtubera v procesu kupního rozhodování – Kaziza Kaiyrbekova
Kaziza Kaiyrbekova
Bakalářská práce
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
The Role of Youtuber in the Consumer Decision Making Process
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rolí Youtuberů v procesu kupního rozhodování jejich sledujících. Cílem práce je porovnat kupní rozhodování studentů univerzit ze dvou zemí, a to konkrétně České Zemědělské Univerzity a Nazarbayev University. V první části jsou vymezeny teoretické poznatky z oblasti nákupního chování spotřebitelů, kupního rozhodování a influencer marketingu. Také jsou zde vysvětleny základní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Youtubers and their role in the consumer decision making process of their followers. Its aim is to compare the purchasing decisions of university students from two countries, namely the Czech University of Life Sciences and Nazarbayev University. The first part defines theoretical knowledge in the field of consumer buying behaviour, purchasing decisions and influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Marketing cílený na děti
Barbora Balážová -
Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů
Sofiya Fomina -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Závislostní chování na sociálních sítích, sociální gramotnost a sociální status
Žaneta MAJEROVÁ -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva