Návrh systému řízení pro simulátor padákového kluzáku – Jakub VORLÍČEK
Jakub VORLÍČEK
Bakalářská práce
Návrh systému řízení pro simulátor padákového kluzáku
Control system design for paraglider simulator
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a implementaci systému řízení pro simulátor vlastností padákového kluzáku včetně topologie pohonu. Obsahuje také rozbor principů ovládání a chování skutečného kluzáku. Zároveň se tato práce zaměřuje na problematiku komunikace mezi jednotlivými prvky komunikačního řetězce, konkrétně na kanál mezi počítačem a mikrokontrolérem a návrh vhodného uživatelského rozhraní …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with design and implementation of control system for paraglide properties simulator including drive topology. It also includes analysis of control and behaviour properties of actual paraglide. Simultaneously it focuses on communication problematics between individual elements in communication chain, specifically in channel between PC and microcontroller and in design of suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Kropík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VORLÍČEK, Jakub. Návrh systému řízení pro simulátor padákového kluzáku. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná elektrotechnika / Aplikovaná elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí