Jinakost aneb inkluze v praxi na Univerzitě Pardubice – Bc. Lucie Chylíková
Bc. Lucie Chylíková
Master's thesis
Jinakost aneb inkluze v praxi na Univerzitě Pardubice
Otherness or inclusion in practice at the University of Pardubice
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Jinakost aneb inkluze v praxi na Univerzitě Pardubice se zaměří na inkluzivní vzdělávání studentů na Univerzitě Pardubice, jak samotnou inkluzi vnímají akademičtí pracovníci, konkrétně na Fakultě filozofické. Teoretická část bude věnována inkluzivnímu vzdělávání na Univerzitě Pardubice a jeho historii, vymezení základních pojmů. Pozornost bude zaměřena na definici inkluze a …viacAbstract:
The dissertation entitled Otherness or Inclusion in Practice at the University of Pardubice will focus on inclusive education of students at the University of Pardubice and how inclusion is perceived by academic staff, specifically at the Faculty of Arts. The theoretical part will be devoted to inclusive education at the University of Pardubice and its history, definition of basic concepts. Attention …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Zdenka Šándorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chylíková, Lucie. Jinakost aneb inkluze v praxi na Univerzitě Pardubice. Pardubice, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Resocialization Pedagogy / Resocialization Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Možnosti využití zooterapie se zaměřením na hlodavce na 2. stupni základních škol a středních školách u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Nela RUSKÁ -
Problematika studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při studiu na VŠ
Petra Gluchová -
Povědomí studentů pedagogických fakult o studentech se sluchovým postižením
Karolína Hedbávná -
Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Lenka Mašlaňová -
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Veronika Šimíková -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
David Hrabě -
Přístupy pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní škole
Anna Hlavičková