Marketingové nástroje na trzích B2B – Michaela SLABOVÁ
Michaela SLABOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové nástroje na trzích B2B
Marketing tools in B2B markets
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce je objasněna problematika B2B trhů a marketingového mixu. Druhá část práce se zaměřuje na společnost Wittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o., která je dceřinou firmou rakouského výrobce Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. Tato firma nabízí prodejní činnost, poradenské služby, záruční i pozáruční servis náhradních dílů a to …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into the theoretical and the practical part. The former provides an explanation of B2B markets and the marketing mix. The latter focuses on the company Whittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o. which is a subsidiary company of the Austrian producer Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. This company offers a sales activity and consulting services as well as warranty and after-warranty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLABOVÁ, Michaela. Marketingové nástroje na trzích B2B. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Tomáš Mráz -
Společenská odpovědnost podnikání – Brose CZ spol. s r.o.
Patricie Vlčková -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová -
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Lucie Vávrová -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková