Michaela SLABOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje na trzích B2B
Marketing tools in B2B markets
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce je objasněna problematika B2B trhů a marketingového mixu. Druhá část práce se zaměřuje na společnost Wittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o., která je dceřinou firmou rakouského výrobce Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. Tato firma nabízí prodejní činnost, poradenské služby, záruční i pozáruční servis náhradních dílů a to …moreAbstract:
This bachelor thesis is divided into the theoretical and the practical part. The former provides an explanation of B2B markets and the marketing mix. The latter focuses on the company Whittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o. which is a subsidiary company of the Austrian producer Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. This company offers a sales activity and consulting services as well as warranty and after-warranty …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLABOVÁ, Michaela. Marketingové nástroje na trzích B2B. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Tomáš Mráz -
Společenská odpovědnost podnikání – Brose CZ spol. s r.o.
Patricie Vlčková -
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Ludmila Klicmanová -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová -
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Lucie Vávrová -
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková