Michael Holyansky
Bachelor's thesis
Vliv cenové prémie na spotřebitele
Impact of price premium on a consumer
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky …moreAbstract:
This bachelor thesis analysis main aspects of consumer behavior and it's application on the understanding of the price premium. In order to solve given hypothesises, a questionnaire survey as a form of quantitative research was used. Thanks to the chosen procedure the price premium level of Red Bull trade-mark was found out. The added value of this thesis lies in recommendations related to trade-mark …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46952
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46952
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
THE PRICE OF REPUTATION IN THE CZECH REPUBLIC
Veronika Vejvodová -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Efektivní využití event marketingu v komunikaci společnosti Red Bull
Miriam Skandraniova -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni