Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů – Anita Szelesová
Anita Szelesová
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Buying decision process in the market of mobile phones
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu se zaměřením na fyzické osoby na českém a slovenském trhu. V teoretické části se práce zaměřuje na různé pohledy na kupní rozhodovací proces a přiblížení faktorů, které ovlivňují průběh rozhodování. V praktické části je největší pozornost věnována výzkumu kupního rozhodovacího …víceAbstract:
The goal of the master's thesis is to analyse the buying decision process in the market of mobile phones and determine the phases of the buying decision process focusing on individuals in the Czech and Slovak markets. In the theoretical part the thesis focuses on different views on the buying decision process and presenting the factors that affect the process of decision making. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lenka Čechurová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Komplexný nákupný rozhodovací proces na trhu počítačových hier
Kamila Marková