Dvakrát výjimeční - nadaní žáci s dyslexií – Mgr. Karolína Winklerová
Mgr. Karolína Winklerová
absolventská práce studenta CŽV
Dvakrát výjimeční - nadaní žáci s dyslexií
Twice gifted - gifted pupils with dyslexia
Anotace:
Dvakrát výjimeční žáci jsou velmi heterogenní skupina žáků, jejichž základním pojítkem je nadání a zároveň dysfunkce nebo porucha. Tato závěrečná práce si klade za cíl v teoretické části popsat a charakterizovat s využitím dostupné literatury nadané žáky s poruchou učení, konkrétně s dyslexií. Praktická část této práce je založena na průzkumu, jehož výsledky doplňují teoretickou část práce. Jedná se …víceAbstract:
Twice gifted pupils are very heterogenous group of pupils, their main connection are talent and dysfunction or disability together. The main aim of this thesis is to characterize gifted pupils with a specific learning disability with a focus on dyslexia by using an accessible literature. Practical part of this thesis is based on a survey, whose results complete the theoretical part of this thesis. …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci: Dvakrát výjimeční _ nadané děti s dyslexií vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. Prohlašuji, že jsem práci: Dvakrát výjimeční _ nadané děti s dyslexií vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Gifted Pupils in Lower Secondary School
Zuzana Hladíková -
Gifted Children in English Lessons
Hana Chlubná -
Dyslexia and English Language Acquisition: Supporting Pupils with Dyslexia in Learning English Vocabulary
Natálie Šatná -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová