Ing. Michal Král, MBA
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na novou problematiku politického marketingu a blíže popisuje aktivity politických stran mimo hlavní volební období. V první části je vymezena teorie spojení marketingu a politologie. Velký důraz je kladen na marketingové metody využitelné v politice – politickou reklamu, marketingové vedení politické kampaně, negativní kampaň. Druhá část práce popisuje praktické spojení …víceAbstract:
This bachelor thesis is focusing on the new issue of political marketing, and describes in detail the activities of political parties outside the main election period. In the first part is defined the connection between marketing theory and political science. The main topics are marketing methods useful in politics - political advertising, marketing political campaign management, negative campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sn8hw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
Šárka Trunkátová -
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
Martin Ivánek -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Michaela Chaloupková -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář