Veronika Pláničková

Bakalářská práce

Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci

Online marketing and non-profit institution
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření akce Blešího trhu v rámci neziskové organizace Zvedni zadek,která si klade za cíl obohacovat zdejší kulturní scénu netradičními akcemi, které boří zažitoupraxi (jedná se široké spektrum akcí, jaké jsou cestopisné přednášky, koncerty s netradičníhudbou, sportovní události nebo festivaly.V rámci marketingové strategie budu využívat 2 komunikační kanály na propagaci této …více
Abstract:
The aim of this thesis is the organisation of the flea market for non-profit organisation Zvedni Zadek, which aims to enrich the local cultural scene with unconventional events that break down set ways, with wide range of events, such as travel lectures, concerts with unconventional music, sporting events or festivals.As part of the marketing strategy, I will use two communication channels to promote …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Ivana Topolová
  • Oponent: Markéta Kubálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75980

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod