Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci – Veronika Pláničková
Veronika Pláničková
Bachelor's thesis
Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci
Online marketing and non-profit institution
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření akce Blešího trhu v rámci neziskové organizace Zvedni zadek,která si klade za cíl obohacovat zdejší kulturní scénu netradičními akcemi, které boří zažitoupraxi (jedná se široké spektrum akcí, jaké jsou cestopisné přednášky, koncerty s netradičníhudbou, sportovní události nebo festivaly.V rámci marketingové strategie budu využívat 2 komunikační kanály na propagaci této …moreAbstract:
The aim of this thesis is the organisation of the flea market for non-profit organisation Zvedni Zadek, which aims to enrich the local cultural scene with unconventional events that break down set ways, with wide range of events, such as travel lectures, concerts with unconventional music, sporting events or festivals.As part of the marketing strategy, I will use two communication channels to promote …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75980
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ivana Topolová
- Reader: Markéta Kubálková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75980
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketingová propagace pro aplikaci Roketo
Zuzana Smékalová -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ