Veronika Pláničková

Bachelor's thesis

Marketingové využití sociálních sítí v neziskové organizaci

Online marketing and non-profit institution
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření akce Blešího trhu v rámci neziskové organizace Zvedni zadek,která si klade za cíl obohacovat zdejší kulturní scénu netradičními akcemi, které boří zažitoupraxi (jedná se široké spektrum akcí, jaké jsou cestopisné přednášky, koncerty s netradičníhudbou, sportovní události nebo festivaly.V rámci marketingové strategie budu využívat 2 komunikační kanály na propagaci této …more
Abstract:
The aim of this thesis is the organisation of the flea market for non-profit organisation Zvedni Zadek, which aims to enrich the local cultural scene with unconventional events that break down set ways, with wide range of events, such as travel lectures, concerts with unconventional music, sporting events or festivals.As part of the marketing strategy, I will use two communication channels to promote …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Ivana Topolová
  • Reader: Markéta Kubálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75980

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod