Význam chování prodavačů při vytváření image firmy – Bc. Lenka Semenďáková
Bc. Lenka Semenďáková
Master's thesis
Význam chování prodavačů při vytváření image firmy
Significance of Assistshops Behaviour at Company Image Creation
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na prodejní servis v luxusním obchodě. Hlavním tématem je chování prodejců a stálých klientů obchodu při prodejním servisu a jak obsluha prodejců ovlivňuje image firmy. Práce hodnotí dvě prodejní techniky „GREATER“ a „SIGNATURE“, kterými jsou prodejní asistenti vyškoleni. Smyslem práce je vyhodnocení a porovnání těchto technik. Zvolenou metodou pro získání potřebných informací …moreAbstract:
The thesis focuses on sales service in the luxury shop. The main issue is a sales assistant´s behaviour and regular customers to trade in service and sales staff as vendors influence the company. The thesis rates two sales techniques „GREATER“ and „SIGNATURE“, which are very important for training of sales assistants. The purpose of this thesis is to rate and compare these two techniques. The method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t3lr5/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Jiří Port -
Komunikace se zákazníkem při tvorbě podnikové aplikace
Josef Durczok -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
Luboš Prüger -
Komunikace se zákazníkem ve vybraném podniku
Zuzana Kočvárková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová