Bc. Lenka Semenďáková

Master's thesis

Význam chování prodavačů při vytváření image firmy

Significance of Assistshops Behaviour at Company Image Creation
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na prodejní servis v luxusním obchodě. Hlavním tématem je chování prodejců a stálých klientů obchodu při prodejním servisu a jak obsluha prodejců ovlivňuje image firmy. Práce hodnotí dvě prodejní techniky „GREATER“ a „SIGNATURE“, kterými jsou prodejní asistenti vyškoleni. Smyslem práce je vyhodnocení a porovnání těchto technik. Zvolenou metodou pro získání potřebných informací …more
Abstract:
The thesis focuses on sales service in the luxury shop. The main issue is a sales assistant´s behaviour and regular customers to trade in service and sales staff as vendors influence the company. The thesis rates two sales techniques „GREATER“ and „SIGNATURE“, which are very important for training of sales assistants. The purpose of this thesis is to rate and compare these two techniques. The method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní