Anglická literatura ve výuce anglického jazyka – Bc. Hana Fejklová
Bc. Hana Fejklová
Diplomová práce
Anglická literatura ve výuce anglického jazyka
English Literature in Teaching English Language
Anotace:
Cílem diplomové práce je prozkoumat využití anglické literatury ve výuce anglického jazyka na prvním a druhém stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou částí. První část definuje pojem literatura a zkoumá způsoby využití četby ve výuce anglického jazyka. Poslední část tyto poznatky aplikuje na konkrétní literární díla. Tato část může učitelům pomoci při seznamování žáků 1. a 2. stupně ZŠ s původní anglickou …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to explore the use of English literature in the English language lessons at the primary and secondary school level. The thesis is divided into two parts. The first part defines literature and searches for use of reading in the English language lessons. The second part applies these principles on particular literary works. This part may help teachers with introducing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Helena Polehlová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Olga Vraštilová, M.A., Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - hudební výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vliv metody výuky čtení na čtenářské dovednosti žáků 1. stupně ZŠ
Ivana HOŘÍNKOVÁ -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ
Erika Bartíková -
Role rodiny v rozvoji čtenářské dovednosti
Magdaléna VOLFOVÁ ŽÁKOVÁ -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměmím ve 2. ročníku ZŠ
Věra Bajová -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ 1
Hana Špaňhelová -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva