Optimalizace investic dle atribučních modelů internetového marketingu – Bc. Patrik Kučera
Bc. Patrik Kučera
Diplomová práce
Optimalizace investic dle atribučních modelů internetového marketingu
Optimizing investment based on attribution models of on-line marketing
Anotace:
Internetový obchod, na který chodí návštěvníci skrze desítky různých zdrojů a zejména opakovaně, než uskuteční objednávku, musí důsledně pracovat s webovou analytikou, aby dokázal optimálně řídit marketingové rozpočty a nepodceňoval či nenadceňoval nevhodné komunikační (zdrojové) kanály.Předmětem diplomové práce je posouzení a zhodnocení internetových komunikačních nástrojů společnosti Alza.cz. Dále …víceAbstract:
The e-shop which visitors come through from several of different sources and usually is visited repeatedly before making conversion, has to work more sophisticated with its on-line marketing to optimally manage marketing budgets. It includes that source channels cannot be overrated neither underrrated.The content of this diploma thesis is evaluation of on-line communication tools in Alza.cz, key indicators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva