Koncept brandingu v politice - případová studie TOP 09 – Bc. Miloš Gregor, Ph.D.
Bc. Miloš Gregor, Ph.D.
Master's thesis
Koncept brandingu v politice - případová studie TOP 09
The concept of brading in politics - case study TOP 09
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá konceptem brandingu v politice, který je zkoumán na případové studii nové politické strany TOP 09. V teoretické části je problematika zasazena do širšího rámce politického marketingu a představena jsou i východiska ekonomického konceptu brandingu. U brandingu v politice je pozornost věnována definici značky, jejím prvkům, brandingu a nástrojům brand managementu …viacAbstract:
This master thesis focuses on the concept of political branding. The concept is analyzed based on a case study of a new Czech political party, TOP 09. The theoretical part of the thesis is dedicated to the broader framework of political marketing and the marketing concept of branding. The part focusing on the political concept of branding also deals with brand definition, parts of the brand, branding …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kqyfs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Nation branding: Komparace institucionálního zajištění v ČR a v Estonsku
Hana Marešová -
Návrh brandingu a komunikace Faency Fries
Anna Hlisnikovská -
Pionýrky v politice. Ženy ve strukturách politických stran na Moravě do roku 1914
Hana Krutílková -
Ženy a politika: proměny názorů na zastoupení žen v politice v českém politickém myšlení z pohledu teorie reprezentace
Ivana LAMKOVÁ -
Vliv genderového rozložení v řídících a poradních orgánech vybrané politické strany na vývoj předvolebních témat v oblasti sociální politiky a sociální práce ve volbách do PS PČR
Jakub Hruška -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Kumulovaný mandát v krajské politice
Kateřina Klesnilová