Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování – Bc. Iva Fulínová
Bc. Iva Fulínová
Master's thesis
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
The strategy of relationship with the customer and its consolidation
Abstract:
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování je v současnosti velice důležitým tématem, jemuž se diplomová práce věnuje. V teoretické části je podrobně popsán systém CRM, pravidla a typy komunikace a další důležité pojmy, nutné pro budování vztahu se zákazníky. Praktická část se zabývá zjištěním, jakou roli hraje vztah při prodeji, jak vnímají vztah zákazníci a zda jsou věrnostní programy …moreAbstract:
The thesis focuses on the strategy of building and consolidating a relationship with a customer, which is a very important topic nowadays. The theoretical part closely describes CRM system, rules and types of communication and other fundamental terms, which are necessary for building a relationship with customers. Practical part deals with findings on what is the role of the relationship regarding …moreKeywords
CRM komunikace komunikační mix osobní prodej podpora prodeje přímý marketing strategie vytváření vztahu se zákazníky transakční marketing vztahový marketing zákazník zpětná vazba communication communication mix customer Customer relationship management direct marketing feedback personal selling relationship marketing sales promotion transactional marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Lucie Ehrenbergerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Nicole Márová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Kateřina Kozlová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem
Jana Hůlová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Kristýna Hranáčová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova