Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu. – Ing. Jiří Holý
Ing. Jiří Holý
Bachelor's thesis
Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu.
Methods and procedures for customer relationship management as a fundamental presumption of succes of a particular entrepreneurial subject in terms of hyper competition and turbulent environment on the market.
Anotácia:
Oblast řízení vztahů se zákazníky se stává v současné době jedním z klíčových faktorů, který významně ovlivňuje rozhodnutí zákazníka o setrvání v našem portfoliu klientů. Zákazník má stále silnější pozici s přebytkovou ekonomikou, příchodem nových technologií, zkráceným životním cyklem výrobků, zvýšeným důrazem na kvalitu a dynamiku trhu. Hyperkonkurence a turbulentní prostředí na trhu má v dnešní …viacAbstract:
The area of customer relationship management has currently become one of the key factors which, to a great extent, influence the decision making of customers as to whether they remain in our client portfolio or not. A customer gradually keeps on gaining a stronger position with regard to improving economy, arrival of new technologies, shortened life cycle of products, greater emphasis on quality and …viacKľúčové slová
Řízení vztahů se zákazníky vztah se zákazníkem zákazník komunikace strategie vize materiály pro laminování distribuce konkurence metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky. Customer relationship management relationship with customer customer communication strategy vision materials for lamination distribution competition methods and procedures for customer relationship management
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h85ck/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÝ, Jiří. \textit{Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/jqocle/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Znehodnocování, výroba řezu a ničení zbraní, střeliva a munice podle zákona č. 119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu, ve znění pozdějších předpisů
Terezie Adina Mengerová -
Detekční a bezpečnostní kontrola osob jiných než cestujících v podmínkách veřejných mezinárodních letišť v ČR - metody, postupy a rizika
David Herbst -
Audit účetní závěrky podniku a s ním spojené metody a postupy
Lukáš Bátora -
Divadlo masek - metody a postupy
Ema Poliaková -
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Nikol RÝZNAROVÁ -
Metody a postupy kontroly a údržby letištních provozních ploch
Juraj Petrovič -
"Na hranicích musí panovat zákon a pořádek": Analýza budování mediální agendy a mediální reprezentace tzv. migrační krize v denících Právo a MF Dnes
Michal Tkaczyk -
Metody a postupy využívané v kriminalistické identifikaci
Veronika Písařová