Ing. Jiří Holý

Bakalářská práce

Metody a postupy při řízení vztahů se zákazníky, jako základní předpoklad úspěchu konkrétního podnikatelského subjektu v rámci hyperkonkurence a turbulentního prostředí na trhu.

Methods and procedures for customer relationship management as a fundamental presumption of succes of a particular entrepreneurial subject in terms of hyper competition and turbulent environment on the market.
Anotace:
Oblast řízení vztahů se zákazníky se stává v současné době jedním z klíčových faktorů, který významně ovlivňuje rozhodnutí zákazníka o setrvání v našem portfoliu klientů. Zákazník má stále silnější pozici s přebytkovou ekonomikou, příchodem nových technologií, zkráceným životním cyklem výrobků, zvýšeným důrazem na kvalitu a dynamiku trhu. Hyperkonkurence a turbulentní prostředí na trhu má v dnešní …více
Abstract:
The area of customer relationship management has currently become one of the key factors which, to a great extent, influence the decision making of customers as to whether they remain in our client portfolio or not. A customer gradually keeps on gaining a stronger position with regard to improving economy, arrival of new technologies, shortened life cycle of products, greater emphasis on quality and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní