Bc. Gabriela Kadlecová

Master's thesis

Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov

Project on Marketing Strategy of Sport Club SK RG Prostějov
Anotácia:
Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová …viac
Abstract:
This master thesis will provide an overview of the sports industry, and will introduce the key concepts involved in sports marketing, which will be expanded in the theoretical part. The master thesis will commence with the historical review of the sports industry and of sports marketing. It will also highlight some of the key elements that makes this discipline unique. There is an analysis that states …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlecová, Gabriela. Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing