Moderní pedagogika v současném vzdělávání – Bc. Eva Bubeníčková
Bc. Eva Bubeníčková
Master's thesis
Moderní pedagogika v současném vzdělávání
Modern Pedagogy in Contemporary Education
Abstract:
Diplomová práce pojednává o moderní pedagogice v současném vzdělávání, konkrétně o alternativním vzdělávání v tradičních školách. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. Vymezuje základní pojmy procesu edukace, druhy alternativního vzdělávání, definuje věkovou skupinu dětí předškolního a mladšího věku z pohledu vývojové psychologie a také proces vyučování. Praktická část diplomové práce je tvořena …moreAbstract:
The diploma thesis deals with modern pedagogy in contemporary education, specially alternative education in traditional schools. The theoretical part consists of four chapters. It defines the basic concepts of the education process, types of alternative education, defines the age group of pre-school and younger children from the point of view of developmental psychology and also the teaching process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bubeníčková, Eva. Moderní pedagogika v současném vzdělávání. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Zátěž z pohledu učitelů střední školy ve školním roce 2021-2022
Klára Mokrá -
Kázeňské problémy ve školní třídě na druhém stupni základní školy pohledem pedagogů
Michaela Nováková -
Komunikace dětí se syndromem ADHD ve školním prostředí
Petra BOČKOVÁ -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová -
Alternativní školy jako vhodné prostředí pro integraci žáků s postižením
Šárka Hudeová -
Přechod žáků z prostředí alternativního systému školství do státní či veřejné školy
Radka Koukalová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová