Analýza potenciálu trhu pro elektronické sporty v ČR – Jakub Zajíc
Jakub Zajíc
Bakalářská práce
Analýza potenciálu trhu pro elektronické sporty v ČR
Market Potential Analysis for Electronic Sports in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na změření potenciálu trhu elektronických sportů v České republice. Kromě měření potenciálu je v práci vypracován marketingový mix či návrh esportové soutěže. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska mimo jiné marketingového mixu, cílové skupiny, analýzy trhu a tržní segmentace. Výsledkem práce je změření potenciálu, vypracování marketingového mixu a vymodelování …víceAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the analyse of the market potential of electronic sports in the Czech republic. Furthermore, this thesis is focused on the marketing mix and the vision of an esport product. The theory of the marketing mix, the target group, the market analysis and the market segmentation are processed within the first part of the thesis. The measurement of the market potential, the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143441
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Jiří Bílek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Markéta Humlíčková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková