Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči – Bc. Michaela ROŽKOVÁ
Bc. Michaela ROŽKOVÁ
Master's thesis
Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči
Reading methods for pupil with mental disorder and speech impediment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodami, které lze využít při výuce čtení žáků s lehkou mentální retardací a těžkou vadou řeči. Teoretická část práce se zabývá problematikou mentálního postižení, symptomatickými vadami řeči v souvislosti s mentálním postižením a dále metodami čtení na běžné základní škole. Praktická část je zpracována kvalitativně. Cílem bylo zjistit, jaká metoda je vhodnější pro žáka s …moreAbstract:
The diploma thesis deals with methods that can be used in teaching by reading pupils with light mental retardation and severe speech defect. The theoretical part deals with problems of mental disability, symptomatic speech defects in connection with mental disabilities and with reading methods at ordinary elementary schools. Practical part is processed qualitatively. The goal was to find out which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Karunová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROŽKOVÁ, Michaela. Metody čtení u žáka s mentálním postižením a vadou řeči. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - counseling
Theses on a related topic
-
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Lexikálně sémantická rovina u dětí s lehkou mentální retardací
Ester Krupová -
Symptomatické poruchy řeči u žáků s mentální retardací
Petra LOJKÁSKOVÁ -
Analýza metod rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací
Eva Sloupenská -
Stimulace řečového vývoje u žáků s lehkou mentální retardací metodou fonematického uvědomování
Eva Zezulková -
Problémové chování u lidí s mentální retardací
Monika Lundová -
Stimulace vývoje řeči u dětí s mentální retardací
Lenka Horňáková -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí s mentální retardací v hodinách řečové výchovy
Jarmila Tyllová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights