Markéta Eichlerová
Master's thesis
Využití sociálních sítí v marketingu
The Use of Social Media in Marketing
Abstract:
Diplomová práce Využití sociálních sítí v marketingu se zabývá analýzou aplikace různých nástrojů sociální sítě Instagram na případě grafického studia Markéta Creative. Instagram byl zvolen pro užší zaměření, zároveň jde ale také o nejvhodnější sociální síť pro potřeby grafického studia. Cílem práce je zhodnocení efektivity aplikace nástrojů sociální sítě Instagram ve firmě Markéta Creative a formulovat …moreAbstract:
The diploma thesis The Use of Social Media in Marketing deals with the analysis of the application of various tools of Instagram social network in the case of the graphic studio Markéta Creative. Instagram was chosen for a narrower focus, but at the same time it is also the most suitable social network for graphic studio needs. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of application of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88278
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2023
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88278
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková