Sources of Corporate Financing – Bc. Ira Taneo Valenzuela, B.Sc.
Bc. Ira Taneo Valenzuela, B.Sc.
Bakalářská práce
Sources of Corporate Financing
Sources of Corporate Financing
Anotace:
Malé a střední podniky jsou významnou součástí evropského hospodářství. Existuje více malých a středních podniků přítomných v EU než kdy předtím a jako podpora evropské banky uvolní finanční podpory prostřednictvím různých bank pomoci těmto podnikům. Různé banky mají podobné požadavky půjček na půjčky a existují požadavky specifické pro každou banku. Je nezbytné, aby podniky mohly mít dobrou finanční …víceAbstract:
SME’s are a big part of the European economy. There are more SME’s present in EU than ever before and as a support the European banks have released financial aids through different banks to help these enterprises. Various banks have similar lending requirements for loans and there are requirements unique to each bank. It is vital for enterprises to have a good financial standing in order to get the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y6oum/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Vataha
- Oponent: Ing. Kateřina Kalinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík