Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím – Thu Huong Ho
Thu Huong Ho
Bachelor's thesis
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Marketing environment of Vietnamese luxury goods market
Anotácia:
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané …viacAbstract:
This bachelor thesis monitors the luxury goods market in general, then it analyzes the Vietnamese luxury goods market, and based on the chosen analyses, it assesses whether this market really has promising opportunities and prospects for the future. The sub-goal of the thesis is to characterize the typical behaviour of Vietnamese luxury goods consumers and to analyze and formulate possible recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31215
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Jitka Odehnalová
- Oponent: Jan Campbell
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31215
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
Valeriya Sotnikova -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka